Konsultacje w szkole muzycznej
Od dnia 1 czerwca dla uczniów wszystkich klas istnieje możliwość konsultacji przedmiotowych ( przedmioty ogólnokształcące i teoretyczne) na terenie szkoły. Jednak z uwagi na potencjalne ryzyko zakażenia zachęcamy wszystkich uczniów do korzystania ze spotkań z nauczycielami w miarę możliwości w formie zdalnej. Szczegółowe zasady zgłaszania przez uczniów potrzeby udziału w konsultacjach oraz udziału w nich określone są w Procedurach bezpieczeństwa obowiązujących w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie . Treść zamieszczona jest poniżej. Ze względu na ograniczenia związane z zachowaniem bezpieczeństwa i procedur sanitarnych, uczeń po wcześniejszym zgłoszeniu, musi uzyskać od nauczyciela potwierdzenie możliwości udziału.
Procedury obowiązujące w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie
podczas odbywających się konsultacji dla uczniów
1. W drodze do i ze szkoły uczeń korzysta z osłony na usta i nos oraz zachowuje obowiązujący dystans społeczny.
2. Każda osoba wchodząca do szkoły jest zobowiązana do dezynfekcji rąk przy użyciu płynu umieszczonego przy wejściu. Wszyscy wchodzący muszą mieć zakryte usta i nos.
3. Osoba dyżurująca przy wejściu, mierzy temperaturę. W przypadku stwierdzenia podwyższonej temperatury uczeń lub nauczyciel odesłani zostają do pomieszczenia - izolatki. Zostają wszczęte procedury postępowania na wypadek zakażenia koronawirusem lub zachorowania na COVID-19.
4. Na konsultacje może uczęszczać wyłącznie uczeń zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną. Po przyjściu do szkoły uczeń przekazuje nauczycielowi prowadzącemu, podpisane przez rodzica/ pełnoletniego ucznia, oświadczenie ( druk dostępny na stronie www.edusienno.pl )
5. Uczeń nie umawia się na konsultacje, jeżeli jest chory lub w jego domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji.
6. Jeżeli uczeń nie może przyjść na konsultację, zgłasza ten fakt odpowiednio wcześniej nauczycielowi.
7. Podczas korzystania z szatni szkolnej uczniowie muszą zachować dystans w odniesieniu do innych uczniów wynoszący co najmniej 1,5 m. W okresie uczęszczania na konsultacje nie obowiązuje zmiana obuwia.
8. Na konsultacjach grupowych może przebywać do 12 uczniów (4 m2 na 1 osobę).
9. Każda grupa uczniów na konsultacji przebywa w wyznaczonej sali wskazanej przez nauczyciela prowadzącego.
10.Z sali, w której przebywa grupa, usunięte są przedmioty i sprzęty, których nie można skutecznie umyć, uprać lub dezynfekować.
11. W sali odległości pomiędzy stanowiskami dla uczniów wynosi minimum 1,5 m( zaleca się aby każdy uczeń zajmował oddzielna ławkę).
12. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia lub w plecaku. Uczniowie nie mogą wymieniać się podręcznikami i przyborami szkolnymi między sobą.
13. Sale będą wietrzone co najmniej raz na godzinę, w czasie przerwy, a w razie potrzeby także w czasie konsultacji.
14. Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów.
15. Uczniowie są zobowiązani do bezwzględnego stosowania zasad higieny tj.: często myć ręce wodą z mydłem i nie podawać ręki na powitanie, zachowywać dystans, a także unikać dotykania oczu, nosa i ust.
16. Uczeń zwraca uwagę na odpowiedni sposób zasłania twarzy podczas kichania czy kasłania.
17. Uczeń powinien unikać większych skupisk uczniów, zachowywać dystans przebywając na korytarzu, w toalecie, innych pomieszczeniach wspólnych oraz na terenie szkoły.
18. W czasie zajęć zabronione jest korzystanie z telefonów.
19. Nauczyciele i inni pracownicy szkoły powinni zachowywać dystans społeczny między sobą, w każdej przestrzeni szkoły, wynoszący minimum 1,5 metra.
20. Pracownicy administracji oraz obsługi sprzątającej powinni ograniczyć kontakty z uczniami oraz nauczycielami.
21. Po każdych zajęciach miejsce pracy ucznia oraz używany przez niego sprzęt muszą zostać zdezynfekowane.
22. Wszyscy pracownicy szkoły zobowiązani są do używania środków ochrony osobistej, tj. maseczki, rękawiczki jednorazowe lub obowiązkowej dezynfekcji rąk.
23. W przypadku stwierdzenia podejrzenia zakażenia koronawirusem pracownika szkoły lub ucznia należy wdrożyć postępowanie określone w Procedurze postępowania na wypadek zakażenia koronawirusem lub zachorowania na COVID-19.
Harmonogram konsultacji z nauczycielami SM na tydzień 01-05.06.2020r.
L.P |
Imię i Nazwisko Nauczyciela |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
1. |
Jacek Bondaruk
|
|
9.00 – 13.00 |
|
|
|
2. |
Sebastian Bączkowski |
|
|
|
|
|
3. |
Anna Cender
|
|
|
|
|
|
4. |
Paweł Anyszek
|
|
|
|
|
|
5. |
Anna Barańska – Wróblewska |
|
|
|
|
|
6. |
Wioletta Drab
|
|
|
|
|
12.00-14.00 |
7. |
Sławomir Fonał
|
|
|
9.00-11.00 |
|
|
8. |
Jacek Anyszek
|
|
|
|
|
|
9. |
Paulina Garlińska
|
|
|
|
|
|
10. |
Regina Kozakiewicz |
|
|
|
|
|
11. |
Ewa Rauner – Bułczyńska |
|
|
|
|
|
12. |
Karol Wójcicki
|
|
|
|
|
|
13. |
Marcin Bańczyk
|
|
|
|
|
|
14. |
Magdalena Bogucka |
|
|
11.00-14.00 |
|
|
15. |
Małgorzata Ptak
|
|
|
|
|
|
16. |
Wanda Dąbrowska
|
|
|
|
|
|
17. |
Paweł Garbalski
|
|
|
|
|
|
18. |
Mateusz Wiśniewski |
|
|
|
|
|